Hansje Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Hallo allemaal,Vanochtend met Snuffel bij de dierenarts geweest, omdat ik het idee had dat de voortandjes scheef groeiden. Helaas bleek dit het geval. Er hoefde nu niets te gebeuren, maar ws. over niet al te lange tijd moet er geslepen worden. Gelukkig waren er geen haakjes te zien!Verder bleek snuffel toch een voedster...😅Meteen laten enten en de algehele gezondheid laten checken, conclusie van de da: een superlief en gezond voedstertje.
Laura020 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Haha gebeurt vaker hoor! Leuk toch een voedster Helaas van haar voortanden. Goed in gaten houden, als ze minder gaat eten maar naar de da gaan.
nico Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Maakt niet uit toch dat voedstertje is? zolang ze maar gezond is.
Hansje Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Geplaatst: 31 januari 2014 Nee, maakt helemaal niks uit dat ze een voedster is! Op mijn telefoon is t een smiley die huilt van t lachen. Maar na de reacties denk ik dat t niet zo overkomt. Haha.ik was verbaasd, ik dacht zelf namelijk dat ze een voedster was. Maar omdat dit ons eerste konijn is toch nagevraagd bij de dierenwinkel ( ik weet nu beter!), daar werd mij vertelt dat het een man was....maar toch niet dus.Nu maar opzoek naar een gecastreerde vent voor d'r.
Laura020 Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Dat dacht ik ook wel hoor, Nico vast ook :goed:Je smiley is goed te zien!Succes met het zoeken naar een vriendje voor Snuffel!
nico Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 bij mij zie je smiley niet goed, maar leek me ook niet dat het veel uit zou maken .succes met zoeken van vriendje
Aanbevolen berichten