Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Haihai,

Ik ben Simone, heb hier nog niet veel gepost maar vind het wel altijd leuk om over van alles te lezen.

Nu was ik benieuwt of er iemand ervaring heeft met blinde konijnen en wat jullie er allemaal mee doen.

Ik heb zelf een blind konijn (Sasja) ze is nu 4.5 jaar oud, ik had haar samen met haar zusje maar die is helaas al 1.5 jaar overleden. Oorzaak zijn wij nooit achter gekomen en de dierenarts ook niet (ik wou haar niet uit elkaar laten halen).

Maar nu wou ik graag weten wie er ook ervaringen heeft met blinden konijnen misschien kunnen we namelijk dingen uitwisselen zodat het leven nog leuker word voor ze.

Ik geef Sasja om de 2 dagen ook oogdruppels van het merk hyaluvisk drops omdat ze zelf maar een klein beetje traanvocht aanmaakt en het zo weer gereinigd word.

Ik hoor graag van jullie wie er ook ervaringen mee heeft!

Groetjes Simone

Geplaatst:

Welkom, ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar vrienden van mij hadden vroeger wel een blind konijn. Dat zat buiten in groep en werd niet speciaal behandeld. Ik ging de konijnen altijd verzorgen als ze op vakantie gingen en als ik niet geweten had dat ze blind was, had ik het waarschijnlijk niet eens opgemerkt. Heel bijzonder hoe ze nog steeds zo goed haar plan kon trekken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .