Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mijn konijn zit al enkele dagen een heel klein stukje zaagsel op zijn oog, kan dit beschadigend zijn en moet ik me hier zorgen over maken, ik heb al geprobeerd te wrijven maar het gaat er niet uit, want hij doet zijn oogje dicht en dus blijft het erin zitten, wat moet ik doen of gaat dit vanzelf weg,

Geplaatst:

Dit kan zeer beschadiging opleveren aan het oog.

ontsteking, blindheid as het te lang blijft zitten.

Zelf niet meer mee gaan rommelen, dan heb je kans dat het alleen maar vaster in de oog gaat zitten.

Morgenochtend gelijk naar de dierenarts gaan, niet meer uitstellen.

Geplaatst:

Ja. Er was niks aan de hand volgens de da. Maar nu heeft hij vachtuitval is hier een verband mee of maak ik mij te snel zorgen

Geplaatst:

Nee helemaal niks. Maar het is inmiddels al over. Er kwam toen hij het had niks uit het oog maar hij hield hem half dicht. Maar volgens de da was het niks. Maar nu ben ik bang dat hij mijt heeft. Maar ga liever niet in het weekend naar de da want misschien is het weer niks. Maar kan ik hem iets geven tot maandag dan kan ik met hem evtueel weer naar de da

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .