Nelleke25 Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 Aagje is gisteren onder narcose geweest voor haakjes op de kiezen (2de keer). Ze eet sinds vanmorgen wel weer iets maar niet veel. Ze is nu aan de diarree, heb wat in haar vacht zat eruit geknipt omdat het er anders echt niet uit te halen was. Er zaten ook diarree sporen in het hok zelf. Ik heb nu even de brokjes eruit gehaald en heel veel hooi neergelegd en hooithee gemaakt voor ze in de fles. Ze weegt nu 1849 gram dat is wel haar normale gewicht, maar nu kan ik het dus ook in de gaten houden. Iemand nog tips wat ik kan doen, ze leven nu dus enkel op hooi. Even geen groenvoer en brokjes. Ze eet nu wel van het hooi. Of maak ik mij te snel ongerust? Ze leven met zijn tweetjes maar de andere heeft niks.
Gast Geplaatst: 17 januari 2014 Geplaatst: 17 januari 2014 Bij diarree is alleen hooi geven zeker een optie, maar hou wel goed in de gaten dat Aagje daar genoeg van eet en dat ze ook voldoende vocht binnenkrijgt. Door diarree is er een grotere kans op uitdroging. Zeker als het echt waterdun is zou ik morgen toch even contact op nemen met de dierenarts. Beterschap voor Aagje.
Aanbevolen berichten