Nvy Geplaatst: 16 januari 2014 Geplaatst: 16 januari 2014 De laatste tijd valt Sid mij steeds vaker aan. We dachten eerst dat hij zijn territorium wilde beschermen, maar ook in een andere ruimte toont hij dit gedrag. Ook is het niet terug te voeren op een bepaalde situatie; eigenlijk ben ik de enige constante factor in zijn ´aanvalsmomenten´.Ik heb alle online tips voor omgang met bijtgrage konijnen doorgenomen, maar we gaan ervanuit dat het langer kan duren voor het rustiger is tussen Sid en mij en twee keer per week tot bloedens toe gebeten worden is ook geen optie.We zijn daarom nu begonnen met Bach Rescue Remedy, en met Zylkène dat we van de DA hebben meegekregen (nouja, in ruil voor geld dan :wink2:). Over Bach Bloesem en konijnen kan ik veel vinden, maar ik ben benieuwd of iemand hier wel eens Zylkène gebruikt heeft.
Esther20 Geplaatst: 20 januari 2014 Geplaatst: 20 januari 2014 Ik heb zylkene gebruikt bij mijn kat met stress aanvallen. Dit werkte zeer goed. Hoe het bij konijnen aanslaat weet ik niet.
Aanbevolen berichten