Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo iedereen!

Bij men mama heb ik een koppeltje Snuffie en flaf .

Snuffie heeft een scheve kin daardoor heeft ze vaak last van haar keizen die te lang worden. En ja hoor deze

week begon ze te slijmen en haar oogje traant . Dus morgen naar de DA . Nu heeft flaf vorig jaar ook

dit probleem gehad en heb net gekeken . ik denk dat ik flaf beter meeneem . Hij begint ook te slijmen.

Ze eten allebei niks meer . Zelf geen hooi, ik heb al gekeken dat ik vroeger kon dus vandaag maar alles was bezet..

Kan ik iets doen nu ? en na dat ze geopereerd zijn kan ik ze dan gewoon terug buiten zetten?

Geplaatst:

Niet eten is eigenlijk wel een spoedgeval. Heb je dat aangegeven bij de dierenarts?

Ik denk dat je misschien een eind komt met pijnstilling en dwangvoeding, maar ik zou zelf nog eens met de dierenarts overleggen.

Geplaatst:

Heb net gebeld en ze zij dat het echt vandaag niet kon. IK mocht wel dwangvoer en pijnstillers gaan halen.

En dat ga ik na het eten direct halen!!

Geplaatst:

IK ben vrijdag avond nog mogen langs komen. Ze moesten daar blijven

ik mag ze maandag avond komen halen tijdens de bezoek uren na de afspraken.

Hij ging namelijk gisteren ( zaterdag ) ze opereren en omdat snuffie al wat oud is

wou hij zeker zijn dat ze terug goed eet . Heb al een berichtje gekregen dat het al beter gaat met ze;

Bij ons thuis is het een beetje ingewikkeld men ouders zijn gescheiden en daarom kan ik niet elke week voor ze zorgen.

Maar men mama doet dat heel goed. Bij men papa heb ik ook 4 nijntjes zitten en die worden iets minder goed verzorgt als ik

daar niet ben.... Spijtig

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .