breezer Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Geplaatst: 10 januari 2014 stamperpluis, volgens mij heb ik jou konijntje vandaag zien zitten, grijs konijntje genaamd nijntje, dat is die van jou? ook hingen er röntgen van een konijntje genaamd nijntje.
StamperPluis Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 Fijn dat er toch wat gevonden is. Nu maar hopen dat het goed gaat komen. Lief toch, dat ze elkaar gemist hebben. Ik heb net nog gereageerd op je berichtje in mijn topic bij het forum over koppelen. Ja, het is mijn Nijntje die daar zit. Ze is aan haar nieren geopereerd, vandaar de röntgenfoto's. Ze is nu gelukkig wakker, wordt nog suf gehouden met morfine. Nu duimen dat haar nieren niet gaan lekken en dat ze er weer bovenop komt. Ik mis haar, ze is daar al sinds dinsdag. Hopelijk is ze volgende week weer thuis.
breezer Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Geplaatst: 10 januari 2014 Ja las het,al maar ze lag er echt goed verzorgt bij. beetje duf, ik dacht omdat ze net wakker was van narcose maar zal de morfine dan zijn. Ik duim met je mee hoor.
StamperPluis Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 Breezer, bedankt. Hopelijk gaat het steeds beter met Nijntje. Morgenochtend kan ik weer bellen.Hopelijk gaat het bij jou steeds beter en kan je weer zorgeloos genieten van je nijnen.
breezer Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Geplaatst: 10 januari 2014 op dit moment gaat het echt goed, hij eet brok alsof die het heel erg gemist heeft, hij eet hooi en hij keutelt. hopelijk morgen blijft het nu zo.
StamperPluis Geplaatst: 10 januari 2014 Geplaatst: 10 januari 2014 Dat is super! Fijn dat het nu zo goed gaat. Teken dat hij echt last heeft gehad van de haken op z'n kiezen.
michaela23 Geplaatst: 11 januari 2014 Geplaatst: 11 januari 2014 Ah kijk wat een goed nieuws. Maar goed dat je naar Utrecht bent gegaan.
Aanbevolen berichten