Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven.

Bazinga is al een ganse dag precies de lucht aan het lekken. Hij zit heel de tijd zn tong uit te steken en precies heel de tijd op iets te knabbel en Soms ook doet die zn mond open ,zoals met geeuwen, maar dan geeuwt die niet. Geen ideehoe ik het beter kan uitleggen. Ik heb het gefilmd, maar videos moeten eerst langs youtube zeker? Als hij ligt de slapen doet hij het niet, en ook lekkers komt hij smakelijk halen.

Dat knabbelen, weet ik, doen konijnen alsze relaxed zijn. De rest kan ik echter niet plaatsen. Het is precies dat er iets vast zit in zijn mond/tussen de tanden. Ze zijn hier wel aan het verharen, misschien een haar?

Geplaatst:

Komt vrolijk aangehuppeld als ik eten aan biedt.hij eet het ook heel smakelijk op.

Heb al paar keer geprobeerd in zijn mond te kijken, aan voortanen zie ik niet meteen iets. Ik bedacht me net wel dat ze ananas kregen (vers sap) voor de haren. ik krijg daar altijd last van aan mijn tong, miss is het dat?

Geplaatst:

Een late reactie van me :)

Alles lijkt weer in orde. Gisteren en vandaag deed die het niet meer. Weet nu niet goed of ik het ananas al zal geven terug; hij heeft enorm veel last van haren tussen zijn keutels, maar misschien wacht ik beter een paar dagen. Als het dan een wondje is, dan kan dat eerst goed genezen... Hij heeft er niet van afgezien denk ik, gelukkig maar.

Geplaatst:

Tegen de haren kan je ook prozyme geven, dit is poeder van de stam van een ananas.

kan je gewoon over de groentes heenstappen en krijgen ze geen last vanhun tong.

(Blij dat het nu weer beter is)

Geplaatst:

Ik heb het toen via bunnybin besteld geloof ik, in de winkel heb ik het nog niet gezien.

En het is gewoon vrij verkrijgbaar hoef je niet speciaal bij de da te halen (weet eigenlijk niet of ze het hebben)

Geplaatst:

Bedankt Caatje! Heb niet meer geprobeerd met ananas, dus weet niet of het daaraan zou liggen... Maar hij heeft 't niet meer gedaan :-) Dan kijk ik eens om dat te bestellen !

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het lag toch niet aan de ananas, heb dat gisteren nogmaals gegeven (omdat het nog in de diepvries zit), en geen last. Maar misschien was het vorige keer de combinatie wondje en ananas :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .