jennifer66040 Geplaatst: 22 december 2013 Geplaatst: 22 december 2013 hallo iedereen !Mijn konijntje heeft vermoedelijk last van huidmijt. ze heeft heel veel grote kale plekken.Alleen nu is het probleem dus dat alle dierenartsen dicht zijn!Moet ik nu voor spoed eisende hulp bellen of kan het ook wachten tot morgen ?!?!?Ik hoop graag wat te horen want ik ben echt heel erg bezorgt.mvg
Christaaa Geplaatst: 22 december 2013 Geplaatst: 22 december 2013 Het lijkt mij dat je best kun wachten tot morgen. Die plekken zijn vast niet in 1 dag ontstaan. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je konijn niet ziek is en gewoon eet, keutelt en doet.
jennifer66040 Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Geplaatst: 22 december 2013 hoi ,ja ze eet en drinkt wel nog gewoon. maar ik ben echt bang dat als ik tot morgen wacht dat het al te laat is?Zou dat kunnen??
StamperPluis Geplaatst: 22 december 2013 Geplaatst: 22 december 2013 Als je konijn nog gewoon eet en drinkt, en keutelt enz. dan kan je best wel tot morgen wachten. Wat Christaaa zegt, zijn die plekken vast niet zo plotseling ontstaan. Morgen er wel naar laten kijken en dan komt het vast wel goed.
jennifer66040 Geplaatst: 22 december 2013 Auteur Geplaatst: 22 december 2013 oke! Ik zou jullie advies opvolgen en morgen naar de dierenarts gaan. hopelijk komt alles goed!
Aanbevolen berichten