Gieter Geplaatst: 21 december 2013 Geplaatst: 21 december 2013 Net toen ik met Cosmo aan het spelen was zag ik een klein zwart beestje vlug springen. Snel dood gemaakt en Cosmo onderzocht, heeft hij hele kleine beestjes in zijn vacht. Wat kan ik nu het beste doen? Toch naar de dierenarts met hem of toch eerst even vlooienspul proberen? Zo ja, welke zijn het beste hiervoor?
Caatje1988 Geplaatst: 22 december 2013 Geplaatst: 22 december 2013 Ik zou je da ff bellen welk soort vlooienmiddel het best is voor je konijn.Er zijn er heel veel wat giftig is voor je konijn. Ee is maar 1 merk vlooien middel geschikkt voor konijnen voor hoever ik weet.Kom alleen niet meer op de naam....
Anjo Geplaatst: 22 december 2013 Geplaatst: 22 december 2013 Ik zou een afspraak maken bij de DA of er ff heen bellen voor advies, al kan je DA het miss ook beter beoordelen als hij/zij het gezien heeft. Naar aanleiding daarvan indien nodig behandelen en dan weet je ook waarmee.
Woezel en Pluk Geplaatst: 22 december 2013 Geplaatst: 22 december 2013 voor de zekerheid naar de dierenarts gaan.
Gieter Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Geplaatst: 23 december 2013 Eind deze ochtend naar de da, ben benieuwd
Gieter Geplaatst: 23 december 2013 Auteur Geplaatst: 23 december 2013 Het waren luizen, waren er vroeg bij dus even behandelen en dan weer klaar (hopelijk haha)
Aanbevolen berichten