Rabbittt Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Hallo, mijn konijn eet al een week niet meer en drinkt nauwelijks, ook poept die al een poosje niet meer. Ik kwam bij zijn hok en zag dat die helemaal stilzat, ik raakte hem aan en toen begon hij helemaal te stuiptrekken... Wat moet ik doen? En wat kan dit zijn?Gr
swiebertje Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan.
Syrabi Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Ja, naar de dierenarts ermee. Niet langer wachten, maar NU gaan.
Yicke Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 asap naar de dierenarts, niet bellen, maar naar de spoeddienst. Dat beestje heeft inderdaad dringend hulp nodig, als hij al een week niet eet of drinkt!
Eefje Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Je konijn is dus al een week zeer ernstig ziek. Een konijn dat niet eet is in direct levensgevaar. Naar de dierenarts dus, NU!
Marjoleintje Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Ja, je konijn gaat dood als je nu niet met spoed een dierenarts belt om gelijk langs te mogen komen.Dus wat te doen: bellen!
happyflappy Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 ik hoop echt dat ze nu al bij de dierenarts zit
Babbely Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Welnee, als je na een week pas denkt, hum, ik heb een stuiptrekkend konijn en dan op een forum rond gaat kijken......en help roept.Stakker is waarschijnlijk al ingestort, kan hier zo kwaad om worden, :grrrrrr: zo vreselijk kwaad!!!
Rabbittt Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Geplaatst: 13 december 2013 Hallo, Helaas was het al te laat, en is ze overleden, wss gestorven aan ouderdom😢😰😓 RIP 😪
Rabbittt Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Geplaatst: 13 december 2013 Hij was al die tijd vol leven, alleen sinds vanmiddag niet meer, heb de dierenarts meteen gebeld, die zij dat ze dr alleen in konden laten slapen omdat ze al rond de 13 jaar oud was😢
Laptopmuis Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Grapje zeker?Als je dier al een week niet eet, niet drinkt en niet ontlast.. dat moeten er toch alarmbellen gaan rinkelen?
Deeskuh88 Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Ja, en dan sterven van ouderdom. Niet aan honger en dorst en alles wat daarbij hoort (hongersdood, uitdroging, verstopping, gas?). Tsja... Een paar dagen eerder en ze had misschien nog geleefd.
ricksem Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 sterkte ermee, wat ga je nu doen weer een konijn kopen ? als je dat doet zorg eerst voor kennis hier op het forum en meer voeding, basisbehoeftes ,ruimte etc etc!!
Anjo Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Jeetje wat een verhaal weer. Sterkte met het verlies van je konijn maar het lijkt me duidelijk dat mocht er nog een keer komen je eerder met je beestje naar de dierenarts gaat. Een konijn wat 24 uur niet eet is al in nood, laat staan een week!! Geen wonder dat hij het niet gehaald heeft, dat hoeft niks met ouderdom te maken te hebben.Wacht in het vervolg niet zo lang af tot er niks meer aan te doen is, met wat voor dier dan ook.
Aanbevolen berichten