Azur Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Geplaatst: 11 december 2013 De kleine mormel heeft volgens mij nog steeds niets vanzelf gegeten. We hebben haar vanochtend weer gevoerd, zoals gepland was. Als ze niet gaat eten vandaag moet ik terug naar de arts voor medicijnen thuis.Je merkt wel dat ze al wat dikker is door de toegediende voeding. Maar Punky, ga nou eten!
nico Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 wat vervelend dat ze nog steeds niet zelf eet. Ik hoop dat ze vandaag gaat eten
Eefje Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 He verdorie, kom op nou Punky! Heeft ze wel gekeuteld?
Gridje Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Tja daar dacht ik ook net aan Eefje, want dat dikke kan ook duiden op verstopping, over het algemeen zet voer niet zo snel om in vet of iets dergelijks...En bij verstoping kan dwangvoer verkeerd uitpakken, maar ik ben geen dierenarts...Kom op Punky!
bunbun beauty Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 hoop dat ze vandaag zelf al wat gegeten heeft/gaat eten. idd super dat je gelijk naar de da bent gegaan
Azur Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Geplaatst: 11 december 2013 Ze keutelt wel. Ze zijn niet perfect, maar geen diarree.Verder drinkt ze heel veel. Maar zelf eten nog niet. Volgens mij heeft ze wel minder pijn want het knarsetanden is minder.Opmerkelijk feitje: een appelschilletje wou ze wel. Te lekker om te laten staan ondanks de pijn?Ik ben bang dat ik later vandaag alsnog die medicijnen moet gaan halen.
Christaaa Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Ik geloof dat ik zeker nog een keertje langs de dierenarts zou gaan. Ik begrijp dat het dwangvoeren wel lukt? Misschien wil ze dat ook wel zelf opeten van een schoteltje?
Woezel en Pluk Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 leg anders eens een schaaltje met dwangvoer in het hok. als het konijn honger heeft kan hij/zij ook nog een beetje dwangvoer oplikken. in ieder geval veel sterkte!
Azur Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Geplaatst: 11 december 2013 Oh, dat is wel een goeie: dwangvoer in het kooitje doen. Ze slikt dat idd zonder te veel gedoe door.
Nemolientje Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Ik ben bang dat het nog een bezoekje word of nog extra dwangvoer bijhalen. Goed dat je toch bent gegaan! Hoop dat ze zich zamel wat beter gaat voelen en zelf gaat eten.
Eefje Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Het is heel goed dat ze dat dwangvoer wel goed doorslikt, een appelschilletje eet en keutelt, dan werken haar darmen in elk geval. Ik zou ook langs de dierenarts gaan voor de medicijnen, die kun je maar beter in huis hebben nu. Misschien kun je ook een blaadje andijvie of witlof proberen, zou super zijn als ze dat wil eten, daar zitten wat minder suikers in dan in appel. Hopelijk ben je snel uit de zorgen, je hebt wel een lekker begin zo, meteen een vuurdoop..
Dollie Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Is haar gebit goed nagekeken gisteren?
Azur Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Geplaatst: 11 december 2013 Ze begint net hooi te eten! Een goed begin, toch?!Ja, haar gebit was in orde.Maar idd, wat een begin!
bunbun beauty Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 super dat ze uit zichzelf wat hooi begint te eten
Eefje Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Poeh, fijn zeg! Hopelijk zet deze lijn zich voort!Trouwens, als je konijntje nog zo jong is, het kan soms helpen om een knuffeltje bij je konijn te leggen waar ze tegenaan kan kruipen. Ze is nog zo klein en nu al alleen, en een hoop stress nu van de behandelingen.. Sommige konijnen geven er niks om, maar er zijn er ook een boel die een hoop steun kunnen hebben aan zo'n knuffeltje. Het is in elk geval het proberen wel waard.
Azur Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Geplaatst: 11 december 2013 Goede tip! Thanks.Kan ik het knuffel dan het beste in haar slaapvertrek neerleggen?
Eefje Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Ik zou hem leggen waar ze zelf het liefst ligt, als ze hem ergens anders wil hebben gaat ze er wel mee aan de sleep. Let wel op harde oogjes enzo. Hier wordt er niet aan gebeten, ze wassen hem alleen, maar let daar wel even op. Niet dat ze straks weer een hoop vulling van de knuffel of een oogje in haar buik heeft zitten.
Azur Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Geplaatst: 11 december 2013 Ze eet nu aardig wat van het hooi. Plus ze heeft ook zelf wat gepakt van het dwangvoer. Brokjes wil ze nog steeds niet.
Christaaa Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Hooi is al prima. Het begin is er. Fijn!
Babbely Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 ZoĀ“n dierenwinkel zakt je broek toch vanaf!!!!Fijn dat ze eet en keutelt, biks komt wel, zolang ze maar eet!
Eefje Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Super! Ze komt er wel weer boven op. Petje af voor jouw goede zorgen, nog even en je kunt lekker gaan genieten van je nieuwe huisgenootje.
Stamper2011 Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Wat fijn om te lezen dat ze inmiddels weer een beetje zelf begint te eten en dat ze keutelt
Azur Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Geplaatst: 11 december 2013 Ja, hopelijk stijgende lijn vanaf nu. Je verwacht niet om zo te beginnen met je diertje. Het is echt een lief konijn. Ondanks alles wat ze meegemaakt heeft blijft ze heel rustig en nieuwsgierig. Komt meestal naar buiten als ik haar roep en likt m'n hand. Mijn lesje ook geleerd. Ik koop nooit meer een dier bij de dierenwinkel.
nico Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Wat fijn om te horen dat ze zelf al hooi begint te eten. vanaf nu lekker genieten
juudjuhlove Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Goed om te horen dat ze weer een beetje opknapt.Heb je al naar de winkel toegebelt?
Aanbevolen berichten