Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Bugsy Word morgen ingeent en ik wou vragen of er misschien iets nodig is voor na de prik? een kruik ofzo? of nog iets anders?? Mvg. xXliesjuhhhXx
jaila Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Volgens mij niet.. alleen misschien wat liefde van zn baasje:)
Peggy1982 Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Volgens mij niet.. alleen misschien wat liefde van zn baasje:) Toen Wokkel de 1e keer ingeent was wilde ze niks van me weten, ik had haar vast gehouden (dat vroeg de dierenarts). Het duurden een paar dagen voor ze weer normaal deed.
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Oke nou ik zal hem wel extra verwennen en als die koorts krijgt? dan nog wat speciaals doen of? niet?
Roza Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Meestal zijn er geen bijwerkingen,Chiko heeft hier nog nooit last van gehad.. Mijn da zegt dat het eenige wat af en toe voor komt dat er een rood bultje komt op de plek waar is geprikt. Maar dat dat weer over gaat.Chiko merkt het niet eens als er geprikt word dan gaat hij gewoon door met snuffelen,Dus ik denk niet dat je je druk hoeft te maken:D
Sammy1 Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Het ene konijn heeft er meer last van dan het andere, even in de gaten houden. Maar waarschijnlijk merkt ie er niks van.
Reusje Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Hier reageert nooit 1 konijn op zijn spuitjes...echt niks.
Debbie Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Nijntje wil de eerste dag ook even niks van me weten.. ze komt hooguit even snuffelen en keert dan snel haar kont naar me toe. (haar manier van laten weten dat ze even geen zin in mijn aanwezigheid heeft:blink:)Verder is ze soms wel wat stiller dezelfde dag. Maar de dag erna is ze weer helemaal de oude.
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Okeej bedankt allemaal dan weet ik dat ik maak me waarschijnlijk ook te veel zorgen omdat ik zelf zo bang ben voor prikken xD
MCpaasei Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 de mijn zijn vandaag ook ingeent Ze zijn allebei nog vrolijk nu. De witte had een beetje bloed toen ze geprikt had, maarja, als ik geprikt word, heb ik ook bloed...
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Haha Okeej nou hopen dat Bugsy er ok geen last van heb
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 ben je al geweest dan? nee om kwart voor zeven moet ik daar zijn ik zei hebt maar ik bedoel krijg
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Hij is ingeent en alles gaat heel goed met hem hij was en is alleen heel erg gestressed
MCpaasei Geplaatst: 23 oktober 2007 Geplaatst: 23 oktober 2007 Ja, die van mij vonden het ook erg eng. Toen ze thuis waren lagen ze allebei heel stil licht trillend in het hok. Ik heb ze toen geaaid en een konijnenknabbel gegeven en toen ging het gelijk weer beter en gingen ze hooi eten en rondrennen Nogmaals, ik vind Bugsy zo leuk elke keer zit ik te genieten van dat plaatje :D
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Haha jaa,, dat deed die gister ook helemaal trillend in zijn hokje aaide hem even en gaf een snoepje en toen racde die alweer door me kamer heen Haa Thnx
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Haha jaa,, dat deed die gister ook helemaal trillend in zijn hokje aaide hem even en gaf een snoepje en toen racde die alweer door me kamer heen Haa Thnx
shanty Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 en geen bijwerkingen gehad meestal valt het mee he ..
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Ja alleen hij was heel erg gestressd en dus ook nogal wild bij de Da
Aanbevolen berichten