Daantje Geplaatst: 22 oktober 2007 Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Weet iemand tot welke leeftijd een ram gecastreerd kan worden. ik heb namelijk een ong. 4-jarige ram en ik wil hem eigenlijk laten casteren zodat hij waneer pebbles(voedster van nu 3 maanden) oud genoeg is bij elkaar kunnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 22 oktober 2007 Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik weet niet zoveel over de 'veilige' leeftijd om hem nog te laten castreren, maar wat ik wel weet is dat het moeilijk is een oudere ram aan een piepjonge voedster te koppelen.. xx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prada_djstr Geplaatst: 22 oktober 2007 Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 ik weet niet of er een max leeftijd is, ik denk het niet, maar meestal moeten ze min.. 4 maanden zijn ofso. of ja, die ballen moeten al ingedaald zijn, maar dat zal bij jou konijn wel al het geval zijn denk ik . dierenarts vragen misschien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 oktober 2007 Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik ken verhalen van konijnen die op 10 jarige leeftijd nog prima door een operatie heen zijn gekomen, dus wat dat betreft is 4 jaar nog jong zat hoor! Ik zou me pas vanaf een jaar of 7 -8 wat zorgen gaan maken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daantje Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik ken verhalen van konijnen die op 10 jarige leeftijd nog prima door een operatie heen zijn gekomen, dus wat dat betreft is 4 jaar nog jong zat hoor! Ik zou me pas vanaf een jaar of 7 -8 wat zorgen gaan maken! dankjewel ditwilde ik weten , ik ben namelijk erg aan hem gehecht en zou het vreselijk vinden als ie dood zou gaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten