Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb 5 dagen geleden een fh voedster opgehaald. En nu merk ik dat ze al een paar dagen niet al haar bdk opeet.

Ze is nog heel jong en krijgt 150gr voer per dag , verdeeld over 2 voedingen.

En de hele dag is er hooi waar ze aan kunnen knabbelen. Ik snap er niets van,waar gaat het mis? Ik geef op het moment geen wortels of ander fruit of groenten,en haal de voerbak in de middag weg. Ik wil haar echt niet nog meer korten in der voer,vind der ook wat aan de magere kant. Heeft iemand goede raad?!?

Mvg

Jmy

Geplaatst:

mijne zijn ook zo ik heb er 2 DE ENE IS DIKKER DAN DE ANDERE DUS ZE ADEMT HEEL MOEILIJK ik probeer ook zo weinigmogelijk

eten te geven voor mijn dikste konijn maar.... de mijne eten ook niet zoveel ze komen tot aan mijn benen maar ze eten niet

Geplaatst: (aangepast)

ik heb ook een jonge voedster van nu 16 weken, toen ik haar net had at ze haar blinde darm keutels ook wel eens niet op. Toen heb ik haar een hele dag in de gaten gehouden omdat ze hier ook niet heel veel brokken krijgen en toen viel me op dat elke keer dat ze er een liet liggen afgeleid werd door het een of ander.. nu acht weken later is ze een stuk rustiger een laat ze ze nooit meer liggen. misschien dat dit ook de oorzaak kan zijn als ze verder gezond is?

aangepast door bunbun beauty
Geplaatst:

Ze is nu 10 weken... Morgen ga ik een weegschaal kopen,om er zeker van te zijn wat ze weegt. Maar ik kan al aan der lijfje voelen dat ze echt wel te mager is. Mijn andere nijn Salji die is prima op gewicht en helemaal gezond. Ik vind het gewoon heel vervelend omdat Gajah al zo mager is en dan ook niet haar bdk binnen krijgt. Dat kan toch niet gezond zijn? Paar dagen terug vond ik 4 trosjes op 1 dag, dan een dag 3 daarna weer 4 en vandaag weer 3. Baal!

@bunbun beauty .... Ik heb het idee dat zd eigenlijk best chill is. Ze wonen samen in de aanbouwschuur de hele dag los. En hebben eigenlijk niet veel om over te stressen. Maar ik hoop dat het dat is! Dat zou mij veel rust geven en haar zelf.

@aniek.... Thnx ! :)

Geplaatst:

het hoeft niet persee te zijn dat ze gestresst is dat was mijn voedstertje ook niet het was meer dat ze overal nieuwschierig naar is. als ze dan een bdk at en iemand pakt wat van tafel ofzo was ze daar zo in geïntresseerd dat ze dr bdk vergat op te eten xD

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .