Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet of ik dit hier moet posten, maar het moet toch ergens...

Ik heb vanmiddag een konijntje gevangen,

hij/zij liep al ongeveer een week door het dorp en is al een paar keer gevangen,

toen is hij/zij naar het parkje verderop gebracht, maar hij/zij komt steeds terug naar waar ik hem nu ook gevonden heb.

Ik kon hem makkelijk vangen, ik kon dichtbij komen en hem zomaar oppakken.

Ik wou hem niet zomaar weer naar dat parkje brengen, het beestje was koud en nat.

Ik heb zelf ook twee konijntjes en ik heb voor hun een binnenhok, maar voor in de zomer heb ik ook een buitenhok, dus daar heb ik hem ingezet. Alleen was er voor vannacht vorst etc. voorspeld en lag het konijn op de koude stenen, dus heb ik hem nu binnen (in de gang, das redelijk koud) op een handdoek te staan.

Voor zover ik weet heeft het beestje nog niet gegeten/gedronken en zit gewoon in een hoekje.

Dit kan komen van de stress, maar ik weet het niet.

Daarom zet ik dit hier even neer, ik weet niet precies wat ik met het konijntje moet, waar ik op moet letten, wat ik moet doen etc

ps. Ik ga heus wel opzoek naar het baasje, maar dit is even voor de tussentijd zegmaar

Geplaatst:

Wat goed van je! Je kunt m inderdaad misschien naar Aniek/dollie brengen, zij wachten ook altijd een tijdje voor het geval de eigenaar nog opduikt. Ik denk gezien je vergaal dat het beestje ooit gedumpt is. Geef m maar lekker wat te eten en water, met wat rust komt ie dan vast snel bij

Geplaatst:

Zo te lezen heeft het zijn etensbak ook goed gevonden !

Voelt het konijntje niet mager ofzo ?

Wel stoer dat jij hem of haar gevangen hebt !

Heb je al kunnen zien welk geslacht dit konijntje is ?

Dat je wel héél goed uitkijkt dat het niet bij jouw konijnen terecht kan komen....

Geplaatst:

Het konijntje is nu de keuken aan het verkennen, heel leuk om gewoon naar de kijken ^^

Hij/zij is wel heel erg licht/mager, vandaar dat hij hier alles opvreet wat hij tegenkomt XD

Hij ziet er verder gezond uit, en ik ga binnenkort ook flyers etc. ophangen in het winkelcentrum, mocht daar niemand op reageren, dan is er een grote kans dat hij lekker bij mij blijft.

Mijn eigen bunnies zijn gesteriliseerd, dus voor een nestje hoef ik niet bang te zijn, maar alsnog laat ik ze niet bij elkaar, in verband met vechtpartijen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .