Stamperlove Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Heeey !Ik merk de laatste tijd op dat Stampers neusje vochtig is en een beetje gelig,daarom denk ik eigenlijk meteen aan snot. Kan het zijn omdat ik ze van buiten naar de garage heb verhuisd ? Soms gaat ook de garagepoort open maar haar hok staat eigenlijk niet in de tocht.Wat ik ook opmerk is dat ze soms met haar kop schudt en dan in de oren krabt,en ze drinkt ook veel meer (ik denk niet dat er uit dat drinkenflesje zoveel lekt).Ik heb al een mailtje naar de da gestuurd pet de symptomen maar nog geen reactie.Alvast bedankt :(
Stamperlove Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Geplaatst: 11 november 2013 En als ze evt. Snot zou hebben,welke medicijnen geven ze dan meestal ?
HJW Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ik zou zo snel mogelijk met haar naar de dierenarts toe gaan. Als het wel snot is en je wacht te lang kan het chronisch worden, ook kan zij een middenoorontsteking krijgen. Als het wel wat anders is dan is het ook niet aan te raden om te wachten met naar de dierenarts toe gaan. Sterkte
Aanbevolen berichten