Levi Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Alsjeblieft help meons konijntje heeft vanaf dag 1 al plakpoep.echt ongelovelijk veel.elke dag de kooi uitsoppen en het beestje bevrijden van de plakpoep op zijn lichaamvoer weggehaald, alleen hooi. nog steeds.nu beetje voer erbij ( selective ) en nog steeds.snoepjes niks kan die hebben, en krijgt die ook niet meer!en wilt ook niet lekker liggen zoals de meeste konijnen. altijd maar zitten. wel eet en drinkt die. help me, wat is dit en wat kan ik er tegen doen ?!?!?
Christaaa Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ik zou maar even met hem langs de dierenarts gaan.
Caatje1988 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Inderdaad langs de dierenartsEn zolang je moet wachteb voor de afspraak zou ik hem op enkel hooi en water zettebZou wel vandaag naar de da gaan
Levi Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Geplaatst: 11 november 2013 Maar heeft iemand een idee wat het kan zijn ?ik ben toen ook terug gegaan naar de dierenwinkel en hun zeiden ja wacht nog maar even af. Terwijl hun hebben normaal wel een goede service en een week "test tijd"
Christaaa Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ik heb best ideeën, maar ik wil hier niks roepen, zolang jij niet bij de dierenarts bent geweest. Konijn en ontlasting na laten kijken is in mijn ogen nu de enige goede optie.
Levi Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Geplaatst: 11 november 2013 wat is er te doen aan Coccidiose ?
Eefje Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Het heeft geen zin om nu zelf dingen op te gaan zoeken. Zo snel mogelijk naar de dierenarts is de enige juiste beslissing nu. Als het coccidiose is weet je dierenarts hoe je dat moet behandelen.
Christaaa Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 wat is er te doen aan Coccidiose ?Naar de dierenarts gaan!!!
Mrie Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ik zou inderdaad ook naar de dierenarts gaan, dan heb je zekerheid en kun je evt iets voor je nijn doen.
Levi Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Geplaatst: 11 november 2013 Ik zou naar de dierenarts gaan, al moet je je wel beseffen dat een consult al gauw €31 euro is....
Babbely Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ik zou naar de dierenarts gaan, al moet je je wel beseffen dat een consult al gauw €31 euro is....Ja dus?
Eefje Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Dierenartsen kosten inderdaad geld, maar dat mag nooit een reden zijn om niet te gaan. Als je geen dierenarts kunt of wilt betalen moet je ook geen dieren nemen. Ben je inmiddels al naar de dierenarts geweest?
Vloems Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 wat is er te doen aan Coccidiose ?Kom op Levi, je konijn heeft een dierenarts nodig, geen google.
ZaZa Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ik heb je titel aangepast...Hulpgeroep omdat een konijn al vanaf dag 1 plakpoep heeft, is misschien iets minder gepast ten opzichte van mensen die ècht acuut hulp nodig hebben.
Aanbevolen berichten