Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onze lieve kleine Dennis sukkelt, na een ruzie met Sid, nu al bijna een jaar met z'n tand.

Op zich is er aan Dennis niets te merken. Hij is actief, rent op z'n eten af en duwt Lola van de bank zodat hij eerst wat lekkers krijgt :mdr:. Maar de afgelopen weken is Dennis knuffeliger dan normaal (zit bijna iedere dag minstens 1x een half uur tot een uur op schoot) en hij begon weer af te vallen. We hadden eigenlijk gezegd dat voor ons de grens bereikt was en dat als Dennis weer af zou vallen we hem in zouden laten slapen.

Zaterdag woog hij maar 750g en gistermiddag ineens 910g. Het lijkt alleen niet erdoor te komen dat hij beter eet, maar zijn buikgebied lijkt vol met lucht te zitten :frown:. In overleg met de DA hebben we hem een pijnstiller en metocloral gegeven. Ik ga zometeen met Dennis naar de DA, maar ik was toch benieuwd of iemand hier de combinatie kent van snel veel aankomen (vandaag woog hij over de 950) en lucht in de buik?

Het lijkt overigens niet zijn maag te zijn, maar de darmen en het gebied daaromheen.

Geplaatst:

Ik heb het idee dat mijn nijn ook altijd wat zwaarder is als ze last heeft van gas. Misschien omdat de lucht en keutels enzo normaal eruit gaan maar het nu blijft zitten? Al vind ik het wel een groot verschil...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .