roosje_11 Geplaatst: 19 oktober 2007 Geplaatst: 19 oktober 2007 Hallo allemaal,Na het voorval met Nibbit heb ik niet meer zo'n fijn gevoel bij onze dierenarts;Welkom bij Dierenartsenpraktijk HoogeveenDus wie weet er nog een GOEDE dierenarts, in de buurt van Hoogeveen? (Drenthe) Margo
mintaka Geplaatst: 19 oktober 2007 Geplaatst: 19 oktober 2007 staat er nog niks in het konijnkundige dierenartsen-topic?of op konijnen.nl?
roosje_11 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2007 staat er nog niks in het konijnkundige dierenartsen-topic?of op konijnen.nl? Nope. Naja, heel verweg wel:((
prada_djstr Geplaatst: 19 oktober 2007 Geplaatst: 19 oktober 2007 ik kan je ook niet helpen.. ik hoop dat je snel een andre vind.ik ben ook van dierenarts veranderd, omdat mijn dierenarts echt niets van konijnen wist !! kwam er wel een beetje laat achter, maar gelukkig was het nog niet TE laat. mijn konijntje is weer helemaal opgeknapt dankzij alle lieve mensen op bunnybunch
melbi2000 Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 Het is een stukje rijden, maar wel te doen. Dierenkliniek de borgstee in Assen ( bij de tuinland), ik vind het een aanrader! Ben altijd heel erg tevreden. Ons vorige konijntje is ook aan een longontsteking overleden, maar ze hebben echt alles gedaan om haar nog te helpen. Midden in de nacht stonden ze voor me klaar.
daffbunny Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 hier zit wel een gede maar dat is beetje ver
Aanbevolen berichten