Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vond vanavond dat onze Jack wat raar deed. Hij heeft wel gegeten, maar was niet zo levendig als gewoonlijk. Hij plaste ook naast zijn wc en heel zijn achterste was nat. Ben er nu mee na de dierenarts geweest omdat ik het niet vertrouwde. Hij heeft een blaasontsteking. De dierenarts heeft hem een spuit met antibiotica gegeven en zei dat de infectie binnen 14 weg moet zijn. Is er nog iets anders dat ik kan doen? Vind het zo erg voor mijn klein manneke :(

groetjes Jill

Geplaatst:

Hij eet wel maar hij ligt wel languit op zijn dekentje. Volgens de dierenarts had hij geen pijn, maar hij voelt zich wel ongemakkelijk. Kan nu ook wat stress zijn v transport nr dierenarts.

Geplaatst:

Geen want hij heeft gisteren een spuit gekregen. Kheb juist nog pijnstillers gegeven. Khad dat nog staan v zijn castratie dus is aangepast aan konijnen. Hopelijk id hij snel weer de oude

Geplaatst:

Kan het zijn dat hij na de antibioticaspuit een beetje platte ontlasting heeft? Hij is overigens al veel beter. Hij eet terug normaal en haalt terug konijnenkwaad uit. Zijn achterste is ook niet meer nat.

Geplaatst:

Platte ontlasting, euhh is dat een beetje dun? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Nou is het wel zo dat van antibiotica de ontlasting iets dunner kan zijn.

Geplaatst:

Normaal zijn het harde keutels ma nu was er ontlasting bij die niet zo hard was. Het was niet echt diarree, maar ook geen keutel. Inmiddels is hij al helemaal de oude. Ben blij want was echt ongerust!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .