barcheta Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 Ik kom zonet bij Mo mijn ex ram van 8 maanden oud.nou zie ik bij hem in eens dat hij een heel klein beetje een viezig neusje heeft.(het niet er niet snotterig uit ofzo)het lijkt met alsof hij met zijn neus in zacht voedsel heeft gezetenhij ademt niet raar is levendig en niest totaal niet.wat zouden jullie doen?
barcheta Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2013 oh zijn pootjes zijn nog spierwit
barcheta Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2013 Hahaha ik heb gevonden waar het aan ligt.ongerust gemaakt om nikswijs zijn bezig met een verbouwing boven en daar lag een plank met wat verf erop (creme wit)deze hadden we even in de gang beneden gelegd met de duer (dacht ik) dichtnou niet dus mo heeft het plankje gevonden en is er dus aan gaan snuffelen.vandaar de viezige neus.plankje gelijk weg gehaald end e deur nu echt dicht slimmerik he.pff schok al
Charita Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 Verfsnuiver! Straks raakt ie verslaafd haha
Aanbevolen berichten