MaddyB Geplaatst: 23 oktober 2013 Geplaatst: 23 oktober 2013 Als je het haar van je konijn opzij duwt kan je normaal zwarte stipjes zien (de vlooien-kakjes).Dit kan je doen over zijn hele lichaam om te zien of deze aanwezig zijn..De bestrijding hiervan zou ik met de DA overleggen aangezien de producten die verkocht worden voor katten en honden niet allemaal even goed zijn voor je konijntje.
Jojo124 Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2013 En kan ik het ook aan mijn konijn zien
Geitje Geplaatst: 23 oktober 2013 Geplaatst: 23 oktober 2013 Als je konijn al wat langer vlooien heeft zitten die ook tussen het stro etc.Ga dan met je hand over het stro, maar raak het niet aan. als daar werkelijk vlooien zitten springen die op je hand.
Jojo124 Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2013 En hoe krijgt een konijn vlooien het zijn er van 10 weken
Geitje Geplaatst: 23 oktober 2013 Geplaatst: 23 oktober 2013 Door bijvoorbeeld een kat met vlooien van de buren die in jullie tuin loopt
Jojo124 Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2013 Ja de buren hebben wel katten maar i think dat die onderhouden worden aangezien het mensen zijn met drie kinderen
Jojo124 Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2013 Tja daarna krijg ik juik als ik ermee bezig geweest ben
Anjo Geplaatst: 23 oktober 2013 Geplaatst: 23 oktober 2013 Ook katten die onderhouden worden kunnen vlooien krijgen . Als ze het bijvoorbeeld over krijgen van een ander. Maar vlooien die op honden en katten zitten nestelen zich over het algemeen niet in konijnen dacht ik.Maar denk je dat je konijntje ze heeft? Anders informeer even bij je dierenarts hoe te behandelen.
Christaaa Geplaatst: 23 oktober 2013 Geplaatst: 23 oktober 2013 Tja daarna krijg ik juik als ik ermee bezig geweest benBen je niet gewoon allergisch dan?
Jojo124 Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2013 nee zeker niet want ik ben er zo veel mee bezig en ik krijg nooit puisten of uitslag ofzo
xDeesj Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 "Ben jij allergisch voor dieren? Nadat je in de buurt van een bepaald dier bent geweest, heb je last van: 'Zanderige', tranende ogen. Niesbuien. Een verstopte neus. Een jeukende en rode, opgezwollen huid. Je krijgt het benauwd. Hoofdpijn. Je voelt je moe en lusteloos."ik heb even wat symptonen opgezocht voor je :whistle2: , kun je even kijken of je hier last van hebt.. zo ja.. dan ben je misschien wel allergisch :Oals je twijfelt kun je zelf altijd nog even googlen Ik las namelijk dat je zei dat je geen puisten of uitslag kreeg maar een allergische reactie kan zich op heel andere manier uiten!succes verder!
Jojo124 Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2013 Nee die heb ik gelukkig genoeg niet!Alleen een beetje jeuk ma nime een rode huis fzo Pff ben ik opgelucht!Tnx van het opzoek werk
merelnooij Geplaatst: 26 maart 2017 Geplaatst: 26 maart 2017 je ziet het soms aan je konijn als die de heletijd gaat krabben deed die van mij ook
Aanbevolen berichten