senadance Geplaatst: 18 oktober 2007 Geplaatst: 18 oktober 2007 Tja , mijn twee nijnen gaan redelijk met elkaar om alhoewel hij haar nog wel negeert, nu heb ik gemerkt dat zij niet! het nachthok in gaat waar hij inzit.Ze zit de hele nacht buiten tegen het gaas aangedrukt, ik vind dit erg zielig en ben bang dat het echt te koud is.Wat doe ik hier aan????
Daantje Geplaatst: 18 oktober 2007 Geplaatst: 18 oktober 2007 je zou een 2e nachthok kunnen kopen, het is inderdaad wel erg koud. hoe heb je ze gekopppeld? heb je gwn een ander erbij gehaald of heb je je ze tegelijk ergens opgehaald?
senadance Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heb er eerst eentje ( voedstertje)gehaald die al lang bij de buren alleen stond te verpieteren, toen een gecastreerd rammetje erbij gezet de koppeling verliep aardig goed .Alletwee in een gloednieuwhok gezet.
Evee Geplaatst: 18 oktober 2007 Geplaatst: 18 oktober 2007 Zorgen dat er meer dan 1 warme, tochvrije slaapplek is!
senadance Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2007 ik ga in ieder geval proberen een tweede ruimte te creeren.Is het ook eenidee het plankje wat het nachthok afsluit (behalve het kleine poortje dan wat er is opengelaten om erin te komen, helemaal weg te halen ,??Het nachthok zelf staat zowiezo beschut??Zoals jullie zien ik heb geen idee en geen ervaring hiermee.
Aanbevolen berichten