Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Allemaal,

Ik heb een gecastreerde wener genaamd Jack, het een ouwe vent van ruim 8 jaar. De laatste tijd maak ik me een beetje zorgen om hem.

Vroeger plaste hij zijn halve hok onder en was alles echt een zooitje met enorm veel keutels, maar tegenwoordig niet meer. Hij plast al een poosje steeds iets minder.

Tussen de schoonmaak beurt van woensdag en zondag heb ik maar een klein plas plekje gevonden. Ook heeft hij erg vaak last van plak poep, waardoor hij nog per dag maar 2 blaadjes andijvie krijgt. Voor de rest heeft hij science selective biks, daar krijgt hij een 2 handjes van per dag, maar dat is nooit op. Hooi krijgt hij onbeperkt, maar hij eet dit ook bijna niet, nooit gedaan ook.

Ondertussen begint hij aardig op leeftijd te raken en ik maak me een beetje zorgen dat ik iets belangrijks over het hoofd zie. Hij is nog wel alert, loopt niet veel meer maar ligt altijd relaxed.

Moet ik me zorgen maken over het verminderde plassen of is het gewoon een aflopende zaak van een oud konijn?

Groetjes van een bezorgd konijnen vrouwtje.

Geplaatst:

Hij heeft nooit veel gedronken. Nu drinkt hij iets meer, maar hij krijgt dan ook minder groen waar hij vocht uit kan halen.

Ik kan de DA altijd even bellen, ik vermijd een bezoek omdat hij daar altijd zo veel stress van krijgt. Ga liever alleen als het echt nodig is en voor zijn jaarlijkse enting.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .