Aboe Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 Hallo,Ik heb een dwergkonijntje die een cremekleurige (bruine) vacht heeft.Sinds kort vertoont ze overal grijze plekken op haar vacht. Moet ik me zorgen maken?Bedankt
Charita Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 Zit ze buiten?Mijn Kyra krijgt haar wintervacht en wordt ook grijs, ze is normaal rood met wit maar op de rode stukken heeft ze er nu allemaal donker grijze haren doorheen.
Aboe Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2013 Neen, ze zit binnen... Maar het doet goed te horen dat dit normaal is waarschijnlijk... ze ziet er ook niet ziek uit ofzo
Sonja1990 Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 Hoe oud is ze?Ik heb hier een wat oudere voedster die al grijzige plekken in haar vacht krijgt, ik ga er vanuit dat dit ook beetje met haar leeftijd te maken heeft
asti Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 Mijn ervaring is dat het wisselen van vacht ook gewoon door de seizoenen heen met binnendieren gebeurd. Wel minder dik dan bij beesten die echt altijd buiten zijn, maar er zijn hier wel degelijk hele duidelijk periodes dat ze in rui zijn (zowel katten als het binnenkonijn dat ik gehad heb). Mijn fawn kleurige NHD is inmiddels ook wat donkerder dan toen ik'm net had trouwens
Aanbevolen berichten