Miesaas Geplaatst: 6 oktober 2013 Geplaatst: 6 oktober 2013 Het is nu een tijdje goed gegaan met lizzie,ze was constant droog aan de achterkant en ietsjes aangekomen. Maar vanochtend was ze plotseling weer nat, en zag ik rode urine. Ik dacht aan bloed.Ze hebben voor zover ik weet niets gehad dat rode urine zou kunnen veroorzaken, vandaar.Ik weet het nu echt niet meer hoor.Ze heeft nu panacur en enrofloxoral.Er is gewoon niks meer dat ik nu kan doen,behalve door gaan met medicatie en hopen dat het helpt.Daarboven op komt er ook nog eens een stressperiode aan, want ze moeten tijdelijk verhuizen naar mijn opa.De ramen hier worden vervangen, en er gaat heel veel geklust en geverft worden. De konijnen kunnen hier dus niet blijven. (Ikzelf slaap overigens ook bij mijn opa, ivm de konijnen) Ik zit er nu echt doorheen, het is constant hetzelfde liedje.Het gaat een tijdje beter, en dan plotseling weer slecht.Het is zelfs zo dat ik er de laatste tijd aan gedacht heb om de konijnen weg te doen, maar dat kan ik echt niet.De stress van een ziek konijn is minder heftig dan de gedachte dat ik zonder ze zou moeten.Ik kijk het nog eventjes aan, misschien was het een eenmalige terugval, en dan ga ik maar weer naar de da. Dan toch maar weer een foto laten maken voor de zekerheid, al denk ik niet dat er iets verandert is.
Miesaas Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2013 Zo...Sinds gisteren gaat het opeens erg goed met Lizzie. *afkloppen*Ik heb dekentjes op de plekken gelegd waar ze het meeste zit/ligt, zodat het plas daarin trekt en zij droog blijft.Elke dag even uitsoppen en wassen, en af en toe een nieuwe deken kopen als ie echt niet meer te redden is,maar ze blijft nu tenminste droog.Gistermiddag maakte ze een binkie, en vanochtend hing ze van nieuwsgierigheid boven aan de tralies toen ik wat lekkers had.En zojuist zat ik bij ze in de ren en kreeg ik zelfs een likje. Die krijg ik nooit van haar, haha.Nu hopen dat het ook echt niet meer bergafwaarts gaat.
Aanbevolen berichten