Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hoi..

Gisteravond was ik mijn konijn kwijt, ze bleek onder het vele stro te liggen. ook was ze knorrig. ik heb er verder niet veel achter gezocht want ze at en dronk nog. nu wou ik ze vannochtends biks geven en normaal doen ze daar een moord voor, maar mijn voedster reageerde er niet echt op. ik heb haar gelijk getemperatuurd en haar temperatuur was 38.7. en normaal moet het tussen de 38 en 39 liggen. dus opzich niet echt koorts.

Ik heb gelijk de dierenarts gebeld en heb om 1 uur een afspraak. nu kwam ik net weer beneden zat ze wel hooi te eten. maar dat ze geen biks eet is heel raar. Ze is 4 week geleden gestereliseerd en heb hier geen problemen mee gehad. wel zit er een hechting in die er eigen al uit zou moeten.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie. ze eet geen biks, is knorrig, en ligt meer dan anders, wel eet ze hooi.

groetjes danielle

aangepast door daniellehulsdouw
Geplaatst:

Oh, wat vervelend! Dat is Mini toch?

Dat ze wel wat hooi eet is op zich gunstig. Ik geloof dat ik haar tot je bij de dierenarts bent even goed in de gaten zou houden, maar niks extra's zou doen. Misschien even apart van je ram zetten, zodat je kunt zien of ze wel keutelt. Ik denk niet dat die hechting er mee te maken heeft.

Geplaatst:

Hee christa!

Ja klopt het is s mini. Ja ik hou haar ook goed in gaten. ik ga zowiezo naar de dierenarts voor de hechting en die bekijkt haar verder ook. haar darmen staan gelukkig niet stil omdat ze wel hooi eet. dus das wel een geruststelling.

We zien om 1 uur wel.

Geplaatst:

Ben net met haar heengeweest. Ze hoorde weinig darm activiteit. dus ze heeft pijnstilling gekregen, en cisaral drops. voor de zekerheid moest ik haar ook even babyvoeding wortel geven.

De hechting komt van onderuit dus moeten we gewoon afwachten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .