dotjenikki Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Lieve knaagvrienden, Vandaag tijdens het kammen van mijn konijn ( Enorm in de rui, haha ) kwam ik bij z'n borst een raar bultje tegen. Ik natuurlijk gelijk in alle staten, paniek paniek, want ik schrok me rot. Op internet kon ik vrij weinig vinden, hoop dat jullie misschien weten wat het is en wat ik moet doen voordat ik meteen naar de DA ren morgenochtend..Het ziet eruit als een wratje, een rare puist of iets dergelijks.. en het voelt een beetje flubberig, wild vlees??
Charita Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Het is een mannetje?Ik ben me namelijk ook eens rot geschrokken van zoiets en dat bleek gewoon een tepeltje, ze bleken het ook allebei te hebben Maar ik heb vrouwtjes, bij een mannetje lijkt me dat niet logisch haha
dotjenikki Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2013 (aangepast) Ja het is een mannetje, dat hij tepeltjes heeft is me niet onbekend, heb het ook met elkaar vergeleken, maar het is echt een groot bultje. Ik heb een foto gemaakt maar ik heb geen idee hoe ik die moet uploaden hier :shocked:Heb ze maar even snel op flickr gezet..http://www.flickr.com/photos/104059927@N06/ 2 oktober 2013 aangepast door dotjenikki
Charita Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik ben niet kundig genoeg om daar iets over te zeggen, heb geen flauw idee. Ik hoop dat iemand anders je kan helpen!
snuitje_pluisje Geplaatst: 3 oktober 2013 Geplaatst: 3 oktober 2013 Ik heb geen idee wat het kan zijn, ziet er in ieder geval naar mijn idee niet uit als een tepeltje. Ik zou toch even naar de dierenarts gaan of even mailen. Groetjes
Aanbevolen berichten