Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ga zo met mijn konijn naar de dierenarts. Ik vermoed dat ze haakjes op haar tanden heeft aangezien ze geen brokjes meer wilt eten maar wel groenvoer. Nu bedacht ik me is het slim mijn andere konijn ook meteen mee te nemen dat ze zijn gebit ook meteen checken of is dit niet handig. Plus zou dit me extra geld gaan kosten? Het lijkt namelijk wel of hij nu ook bijna geen brokjes meer eet maar ik gok dat dit komt omdat hij nogal achter het zieke konijn aanwandelt altijd en altijd doet wat zij doet.

Geplaatst:

Heb gebeld, zou inderdaad dubbel gaan kosten dus alleen de dame in kwestie meegenomen. Koppie staat scheef dus antibiotica kuurtje mee gekregen daarvoor want hij kon niet zien waardoor dat kwam helaas maar niks wees op E cuniculi wat fijn is. En morgen moet ze onder het mes want ze heeft inderdaad haakjes op dr kiezen. Maar gelukkig zijn ze nog niet groot dus het valt allemaal nog mee. Maak me wel erg zorgen over de operatie ben zo gehecht aan mijn beestje :(

Geplaatst:

Ik heb een konijn met echt een naar gebit. Iedere keer als ik kom met een van de andere dieren , we hebben er nogal wat, mag ik hem meenemen om even te laten kijken. Hebben ze zelf aangeboden en ze vragen hier geen cent extra voor.

Tja, jammer dat ze niet overal zo soepel zijn, ik ben er wel blij mee!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .