happyflappy Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 Hallo allemaal,we kennen het wel, je bent leuke clips aan het kijken op youtube. En plots kom je uit bij totaal andere video's. Ik zag een video met een hond en kat die Mangowormen hadden. Echt hele dikke maden over hun hele lijf.:beurk: De wormen zaten net onder de huid en lieten grote gaten achter. Ik vond het zo erg dat ik me direct ging verdiepen over die wormen bij konijnen. Enkel kan ik er bijna niks over vinden. Hebben jullie meer info voor me, of het voorkomt bij konijnen en wat eraan te doen is... Ik vond het gewoon zo vies dat ik helemaal paranoid ronloop.
Iloveanimals Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 ieeeel gewoon te ranzig om te zien!!:beurk:
Iloveanimals Geplaatst: 1 oktober 2013 Geplaatst: 1 oktober 2013 ja die heb ik ook gezien.. ik snap al niet dat die mensen toelaten dat hij ze op eet...
happyflappy Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2013 Nou he he.... na lang zoeken ben ik de naam van de made tegengekomen. En dan heb ik dus deze info erover gevonden. : Cordylobia anthropophaga (naam van de vlieg) http://www.parasitologie.nl/index.php?id=216
xDeesj Geplaatst: 2 oktober 2013 Geplaatst: 2 oktober 2013 meegenomen vanuit Afrika dus? .. ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken maar creepy is het wel :O
happyflappy Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2013 jazeker! ik was heel blij om te zien dat die bepaalde vlieg niet in Ned. voorkomt :mdr: maar het is zeeeeeeker creepy
Aanbevolen berichten