Boucje Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Arwen heeft al een aantal dagen een slechte vacht en haaruitval.Ik kan gewoon plukjes uit haar vacht trekken.Ze heeft altijd een heel mooie zachte glanzende vacht gehad, maar ziet er nu niet mooi uit.Nu net vond ik echt een hele grote pluk haar in het hok, net een lang wollig geheel.Hier een foto ervan:Ze is geen nestje aan het bouwen, dus dat is het niet.Ze eet (zowel, gras als hooi, groenten en biks) goed en ze drinkt goed. Haar keutels zijn ook keurig.Ze is ook gewoon actief. Iemand enig idee? Komt dit vaker voor bij konijnen?IK heb haar nu 3 jaar en dit nog nooit eerder gezien. Behalve dan dat ze zelf vacht eruit trekt voor een zogenaamd nestje, maar dat is het nu echt niet.
Boucje Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Geplaatst: 26 september 2013 Heb denk ik het antwoord al gevonden.De rui....http://www.knagers.net/rui.htm
Syrabi Geplaatst: 26 september 2013 Geplaatst: 26 september 2013 Jup, dat kan heel best de rui zijn. Misschien nog een foto maken van jouw konijntje met de vacht erbij?Ik heb zelf veel vacht bewaard van Morty, en daar heb ik een gehaakt konijntje mee gevuld. Het is zo zacht! Zonde om weg te gooien.
Boucje Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Geplaatst: 26 september 2013 Ik wilde er inderdaad ook al wat leuks mee doen, weet alleen nog niet wat.Tis ongelooflijk zacht inderdaad.
Aanbevolen berichten