Ga naar inhoud

snuffei...


lenkas

Aanbevolen berichten

hallo iedereen.

ik wil men verhaal eventjes kwijt. Want hier thuis heeft iedereen het te druk .

Snuffie is nu 14 jaartjes bij mij. Ze heeft 2 jaar geleden ineens last gekregen van haar keizen.

We hebben ze laten weg slijpen en elk jaar kwam het terug. Nu 2 weken geleden zijn we naar de DA

geweest op het terug te doen. Ze at heel goed toen ze thuis was . Maar toen dat ik terug was

Van mijn papa was er iets mis ik voelde het gewoon . Ze at bijna niks en ze zat in haar schuil hokje .

Ik heb dat gezegd tegen mijn moeder maar zei zei misschien heeft ze gewoon geen zin om te eten?

De volgende dag wou ze ook niet eten ik wou een afspraak maken bij de DA .Maar mijn moeder hielt me tegen.

Ze zei je moet niet zo snel ongerust zijn . Maar ze had al 2 dagen niet gegeten . Gisteren begon ze ineens te slijmen en haar oogje traande en ze heeft niks gegeten. Mijn moeder wou nog steeds niet luisteren. Ze heeft het

te druk op haar werk. Maar. ik kon haar dan toch overhalen om een afspraak te maken. We hebben gekeken dat we vandaag konden komen. Maar dat ging niet dus heeft ze een afspraak gemaakt voor morgen.

Maar we hebben nog altijd een probleem. Als Snuffie terug geopereerd moet worden moet ze eerst een paar

dagen bij gevoederd worden. Maar mijn moeder gaat vrijdagochtend naar New York voor een week. En de buurman ging de konijnen verzorgen. Ik maak me hard stikken zorgen die buurman gooit gewoon wat eten in hun hok en dat ist . Ik ga terug naar men vader en ik kan haar en flaf niet meenemen.

WAt moet ik doen ...

Bedankt dat je dit wou lezen

ik wou het eventjes van me afschrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, met een konijn dat niet eet zou je toch echt meteen naar de dierenarts moeten gaan. Ik begrijp dat je toestemming van je moeder nodig hebt, maar als zij het goed vindt dat jij dieren hebt zal ze daar ook de consequenties van moeten accepteren. Een ziek dier moet naar de dierenarts en een konijn dat niet eet moet DIRECT naar de dierenarts. Ik heb niet echt een oplossing voor je, ik zou eigenlijk zeggen dat Snuffie beter een ander huisje kan krijgen als ze niet de zorg krijgt die ze nodig heeft, maar ze is al zo oud ook. Ik ben benieuwd wat de dierenarts zegt morgen, een konijn dat zo lang niet gegeten heeft geef ik eerlijk gezegd nog erg weinig kans.. Of heeft ze wel links en rechts een klein beetje gegeten?

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heeft de DA nog gebeld en we mochten nog komen!

Ze is direct geopereerd geweest. En mochten ze vanochtend gaan halen.

Ze is nog slapjes maar ze eet al een beetje. Ze moet nog wel antibiotica krijgen.

Maar dat zal wel gaan de buurman heeft beloofd het te doen . En men vriendin

ging om de 2 dagen eventjes kijken of het goed gaat dus ik denk dat alles goed is gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haar keizen waren weer te lang.

Ik hoop dat men moeder nu anders gaat reageren

als dit nog is voorkomt . En me wat meer vertrouwt als ik zeg dat

er iets mis is .Maar ja alles is uiteindelijk goed gekomen gelukkig.

Ze begint nu al terug wat te eten dus dat is zeker goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .