EllaEnJack Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Hallo,Ik heb Ella gister gestealliseerd maar ze eet nog niet!Ze keutelt wel maar ze heeft daar ook dwangvoer gehad.Moet ik Ella nu gaan dwangvoer inclusief pijtstillers...Ook plast ze trouwens want ze drinkt wel water (als we het goed hebben gezien)Lyan(Ze staat sinds gister binnen)
Diana1970 Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Hoi Lyan,Toen mijn voedster gesteriliseerd is at ze ook vrijwel niets, alleen het babywortelhapje dat ik van de DA mee kreeg. Dat slikte ze van een schoteltje. Ook de paardebloemblaadjes lukte nog wel. Pas laat in de 2e dag ging ze weer biks eten. Dus misschien lukt het je haar wat groen te geven. Zou anders toch even weer met de DA bellen voor advies.Succes en sterkte met EllaGroet Diana
EllaEnJack Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Geplaatst: 25 september 2013 Hoi Diana,Grenvoer krijg ik er ook nog niet in... :(Vandaag de DA bellenToch maar alvast beginnen met dwangvoer omdat ze wel eten naar binnen moet krijgen
Eefje Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Mijn voedster had er ook wat moeite mee, maar ze begon aan het einde van dag 2 wel zelf wat kleine hapjes te eten. Ze begon met zonnebloempitjes en wat gedroogde kruiden. Probeer haar maar te verleiden met iets wat ze heel erg lekker vindt. Het heeft hier wel een aantal dagen geduurd voordat ze weer als vanouds brokjes at. Verwacht geen wonderen, het is toch een buikoperatie, je kunt natuurlijk niet verwachten dat ze de dag daarop alweer helemaal zichzelf is.
EllaEnJack Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Geplaatst: 25 september 2013 Ja Eefje maar ze moet wel voer binnen krijgen natuurlijk!Even een uodate:Goed nieuws Ella eet andijvie en paardenstekken.Brokjes en ander groenvoer gaat er nog niet in maar ben heel erg blij met deze verbetering
Annelies en Basje Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Wat goed dat ze al een beetje eet. Ik zou in kleine mate blijven geven wat ze nu graag wil. Niet meteen een hele bak want dan is ze natuurlijk ook niet geneigd weer hooi te gaan proberen. Heeft ze buiten Andijvie en paardenbloemen nog iets anders dat ze heeeeel graag eet? Dan zou ik dat ook even proberen.
EllaEnJack Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Geplaatst: 25 september 2013 Gras eet ze ook!Nog wat uitproberen...Vanacht blijft ze nog een nachtje binnen morgen ga ik haar proberen buiten te zetten
Aanbevolen berichten