Dingski Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Mijn exram heeft een spastisch trekje in zijn heup wanneer hij aan het eten is. Bij mijn voedster zie ik dit echt nooit. Ik zie het alleen als Chip aan het eten (lees: vreten) is, als hij stil zit, zie je van die spastiche trekjes van zijn heupen over zijn hele kontje gaan. Verder is alles gezond aan hem (gedrag, keutels eten etc), en het lijkt hem zelf weinig te deren. maar vroeg me toch of dit normaal is, en of dit gedrag is, of iets medisch?
Caatje1988 Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Je ziet zeg maar de vacht heen en weer gaan...?Dat is een teken dat ze het eten heel lekker vinden
Majk Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Haha, ik kan me voorstellen dat je schrok, dat deed ik ook toen ik het voor het eerst zag. Het betekent idd zoals Caatje zegt dat ze het heel lekker vinden!
Dingski Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Geplaatst: 24 september 2013 WHAAAA echt?!?! Ik heb toch al veel ingelezen over konijnen maar dit wist ik echt niet:) hihi Maar voor de prijs van de SS is het maar beter ook dat ze het heel lekker vinden Zo ik heb net even hun ren veranderd, ze zijn van 2,5 naar 3,5 m² gegaan. Dus daar zijn ze ook heel happy mee:) ze hebben bijna meer ruimte in de kamer als het baasje:) zal proberen binnenkort wat foto's te uploaden.
Stamperlove Geplaatst: 24 september 2013 Geplaatst: 24 september 2013 Haha super dat je nijntjes zon ruimte krijgen ! Idd dat betekend dat ze het erg lekker vinden,doet Stamper als ze wortel krijgt
Aanbevolen berichten