Bunnieloverke Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Hoi iedereen!Zit met een raar probleem met 1 van men nijntjes Ze zit in een grote ren en heeft daar zo een speciaal kussen in liggen om haar behoefte op te doen (omdat ze niet tegen bodembedekking kan). op het kussen zelf doet ze vaste keuteltjes maar ernaast doet ze diaree ik vind dit zo raar aan wat kan die diaree die ze af en toe heeft liggen? dit is nu al wel van maandag bezig maar ze drinkt en eet goed. Snap alleen niet goed waarom ze zowel vast poepjes legt als diaree (3 plekjes per dag).Iemand een idee?Groetjes
SammieElmie Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Ja dat vraag ik mij ook af. Sammie heeft hetzelfde. Verder niets geks aan hem te merken. Alleen doet hij zijn plasje en hoopjes keutels op t toiletje en de zachter op zn huisje meestal..
ricksem Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 ja bij mij nu ook kwam van me werk en zag 3 bdks liggen verder niks te merken aan der ze vloog op het eten af en had de hele hooi ruif leeggegeten dus en heb der verder niet iets extra's gegeven
Aanbevolen berichten