mintaka Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Konijn op tafel, achterwerk naar je toe, staartje optillen en ..hoppa...:bounce: wel zachtjes he! eigenlijk is het trouwens volgens mijn DA veel te stresserend om de temperatuur van een konijn te meten en ook niet betrouwbaar, omdat de keutels in de darm de meting verstoren.....ik ben blij dat het al iets beter lijkt te gaan...
kelly1986 Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 maar ff....... dan zou dat bij de mens toch ook zo zijn dat het niet nauwkeurig is???
roosje_11 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2007 Nou.... Vandaag dus naar de dierenarts geweest. Morgen weer terugkomen zei hij. Maar het viel me al op dat Nibbit niet goed liep. Thuis gekomen lag ze op haar zij, net alsof ze dood was. Ik heb haar in het stro gelegd met een kruik. Ik ging even voor Freddie een rennetje klaarzetten. Ik wou Freddie ophalen en toen zag ik dat Nibbit dood was!:( Ik mis d'r nu al, ben zo verdrietig. Iemand nog tips? En moet ik het hok ook schoonmaken voor Freddie?
michaela23 Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik heb al in het Regenboogtopic een berichtje geplaatst.Sterkte meid.
kelly1986 Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 tsjeee.... heel veel sterkte..... wat een toestand!!! heel veel sterkte!!
Sammy1 Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Och wat erg, heel veel sterkte hoor. Ook voor Freddie en geef hem maar wat extra aandacht!
Saona Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Ow wat sneu... heel veel sterkte, je hebt je uiterste best voor haar gedaan! Ik verschoon het hok wel altijd als ik er 1 dood gevonden heb...
Evee Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Je kunt het hok inderdaad het best wel even schoonmaken, misschien zelfs ontsmetten voor de zekerheid (in ieder geval even schoonmaken).Ik sluit dit topic, mensen die nog willen reageren kunnen dat in de regenboogbrug doen:http://www.bunnybunch.nl/community/de-regenboogbrug/7468-nibbit.htmlHeel veel sterkte in ieder geval.
Aanbevolen berichten