AnitaS Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Pluis heeft al 5 weken E-Cuniculi.We zijn direct gestart met antibiotica een ontzwelling- en pijnstillend product, na 4,5 weken ook gestart met Panacur.Pluis heeft alle rottige kenmerken van Cuniculi maar eet goed en is ondanks haar handicaps behoorlijk ondernemend.Wat me opvalt is dat ze zo goed als niets drinkt uit de drinkfles.We zorgen ervoor dat ze tenminste vocht binnen krijgt door haar veel IJsbergsla en paardebloemblad te voeren wat ze heel graag eet.Ik zie geen incontinentie (wat me ook moeilijk lijkt als ze ze weinig vocht binnen krijgt).Heeft iemand gelijkaardige ervaringen en zo ja komt dit weer goed als je de Cuniculi symtomen onderdrukt zou krijgen?
Charita Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Misschien is drinken uit een fles nu te moeilijk? Ik zeg maar wat hoor, maar heb je al eens een bakje water geprobeerd?
Noor88 Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Ja bakje zou ik ook zeker doen! En misschien er een smaakje aan geven odat et extra lekker is zoals hooithee of door er stukjes appel in te leggen. Ook het groenvoer wat ze krijgt kan je nat maken
Aanbevolen berichten