Stamperlove Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Hoi !Jullie kennen wss allemaal wel de Action kattentunnel met zo'n balletje en belletje aan,nu was ik even naar de kamer en kwam terug kijken zag ik dat ze beide elastiekjes (die touwtjes waarmee de balletjes vastzitten) had losgeknabbeld en helemaal opgegeten, kan dit kwaad ?Alvast bedankt
HJW Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Ik denk dat hij dat wel weer uitpoept maar zou hem voor de zekerheid wel extra in de gaten houden voor het geval hij er wel buikpijn van krijgt omdat zijn darmen het niet kunnen verwerken. Dus goed de keutels ook in de gaten houden. Als die kleiner worden zou ik een bezoek aan de dierenarts brengen
Iris Q Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 Ik weet niet of het kwaad kan, gewoon goed in de gaten houden denk ik. ik heb de zelfde tunnel en had de touwtjes er van te voren al afgeknipt voor de zekerheid.
Stamperlove Geplaatst: 9 september 2013 Auteur Geplaatst: 9 september 2013 Ja ik wou ze er ook eerst afknippen omdat ik weet dat stamper echt alles kapot krijgt,:whistle2: nu zijn we een paar uur verder en er is niks ze is Gwn flink hooi aan het knabbelen en gewone keutels
ricksem Geplaatst: 9 september 2013 Geplaatst: 9 september 2013 jep heb ze er hier ook gelijk af gehaalt want marley eet ze ook op heeft al eens geprobeert heb der nog net uit kunnen halen en heb inmiddels al 3 kattentunnels:P ik bind ze aan mekaar en marley heeft schik:P
Eeyore01 Geplaatst: 4 oktober 2013 Geplaatst: 4 oktober 2013 Haha klinkt bekend, ik heb ook die tunnel van de action en Eeyore had die touwtjes ook al snel op. Denk dat dit al een week of 3/4 geleden is en heb niets vreemds aan hem gemerkt, dus ik denk dat het wel losloopt:)
Eefje Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Dit topic is ook al van een week of 4 geleden, volgens mij gaat het goed met Stamper
Aanbevolen berichten