Ga naar inhoud

oogjes


jozy99

Aanbevolen berichten

het kan heel veel zijn het kan bijv. een teken zijn van snot, het kan ook gewoon zijn dat de oogjes wat geïrriteerd zijn van stof van hooi/bodembedekking maar het kan ook dat de ogen een beetje ontstoken zijn en zo kunnen het nog 10 andere dingen zijn.

maar als ik lees dat jozy het had en het zo weer weg was zou ik denken aan stofdeeltjes uit hooi/bodembedekking. als je het niet vertrouwd zou ik misschien toch even een da laten kijken liever een keer te veel uit over bezorgdheid dan een keer te weinig denk ik altijd maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het even aankijken, als het over een paar dagen nog niet weg is zou ik er even een dierenarts naar laten kijken. Het kan niks zijn, gewoon een kleine irritatie van een stukje hooi dat in het oog is gekomen of zoiets, maar ook van alles, zoals problemen met de tanden. Als je nog andere dingen aan je konijntje merkt, minder eten, een snotneusje, ik noem maar wat, dan zou ik het niet een paar dagen afwachten maar gelijk morgen naar de dierenarts gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .