Stamper2011 Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Hier haren ze ook nog steeds uit, maar gelukkig zit er wel verbetering in. Het was eerst nog veel erger.
Dollie Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Ben ik nou de enige met weinig ruiende konijnen? Nee hoor hier ook.
Charita Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Haha ik vind het wel jammer dat Kyra een andere kleur krijgt, ze heeft nu ineens allemaal grijs/zwarte strepen in haar rode vachtje en er tussendoor ook allemaal donkere haren. Vrees dat ze helemaal gaat verkleuren, hoop toch wel dat ze in de lente dan weer haar mooie rode vachtje terug krijgt
Miesaas Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Geplaatst: 16 september 2013 Chibi ziet er op het moment uit alsof hij een grijze tu-tu aan heeft.Hij is helemaal zwart maar rondom zijn onderrug/kontje is alles grijs. Wel erg grappig trouwens. Lizzie heeft nu meer iets weg van bigfoot; Dikke pluizige poten heeft ze. :he:Ik denk (hoop) dat het niet lang meer duurt nu.
Snuffie snuf Geplaatst: 16 september 2013 Geplaatst: 16 september 2013 Chibi ziet er op het moment uit alsof hij een grijze tu-tu aan heeft. Lijkt erop dat Chibi en Snuffie in dezelfde winkel hun tu-tu hebben gekocht Hetzelfde ontwerp... maar andere kleur :whistle2:
Bunnieloverke Geplaatst: 19 september 2013 Geplaatst: 19 september 2013 Dan moet je mijn nijn Bo eens zien!!! die haar achterwerk en baard ruiven heel het jaar door blijkbaar is dit normaal bij sommige konijnen heel vervelend, elke dag plukken en zachtjes stofzuigen kruipt veel werk in zoals zij altijd blijft ruiven! maar ik zie ze zoooo graag
Aanbevolen berichten