flowers Geplaatst: 7 september 2013 Geplaatst: 7 september 2013 Mr. Jennings is sinds vandaag aan de diaree, ik heb heb alleen hooi en water gegeven, maar nu ziet zijn poep er uit als mensen diaree.. gewoon echte kwak diaree...Dus heb ik m toch maar wat brokken gegeven zodat ie wat kan aansterken.Is het bij diaree een noodzaak om naar een DA te gaan of kan dat ook wachten tot na het weekend?
flowers Geplaatst: 7 september 2013 Auteur Geplaatst: 7 september 2013 Extra info: er is niets verandert in zijn omgeving, geen ander voedsel, niets anders.Mijn vraag is dus alleen of ik hier mee naar de dierenarts moet?
mystique Geplaatst: 7 september 2013 Geplaatst: 7 september 2013 Diarree bij konijnen is in feite altijd serieus te nemen. Ergens zou het nog goed zijn mocht er een verandering van voer geweest zijn, dan wist je tenminste al min of meer waar de diarree vandaan kwam en zou een hooi-dieet het al kunnen oplossen. Als het echt vieze, natte diarree is, dan zou ik toch richting dierenarts gaan, voor het erger wordt. Weekend of niet.
Reusje Geplaatst: 7 september 2013 Geplaatst: 7 september 2013 Vooral bij slecht ruikende zou ik zeker dierenarts al is het maar een belletje geven.
Aanbevolen berichten