mayadebij77 Geplaatst: 6 september 2013 Geplaatst: 6 september 2013 Hoi allemaal,Ik had laatst een topic gestart over ons ziek konijn. Ik wil jullie iets vragen. Wie van jullie heeft er een duitse reus? Zo ja, bij welke fokker hebben jullie hem gekocht? Ik heb een ziek konijn, die waarschijnlijk lijd aan een inteelt darm, dat hoorde ik van een andere fokker. Graag hoor ik van julliegroetjes Maya
Reusje Geplaatst: 6 september 2013 Geplaatst: 6 september 2013 Duitse reuzen is iets heel complex.Dit is jammer genoeg eigenlijk totaal geen ras. Europese Entente keurt dit ook niet goed.Ze selecteren niet op sterkte of gelijk wat dat meerwaarde geeft enkel op....MASSA .Ze willen de grooste maken ten koste van gelijk wat. Heel jammer dat dit een rage wordt.Wat is er juist mis met zijn darmen ?
mayadebij77 Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Geplaatst: 6 september 2013 ik had via een andere fokker gehoord dat hij denkt dat ons konijn lijd aan inteelt darm. daarmee genezen wonden niet goed. hij vroeg me ook gelijk waar ik hem vandaan had, en hij kwam gelijk al op de fokker waar ik hem vandaan heb gehaald. Als de dierenarts aan kan tonen (schijnt makkelijk aantoonbaar te zijn) dan kan ik de fokker aanklagen voor de medische kosten. Dat zou fijn zijn, hoop alleen dat ons konijntje beter word, dat is onze eerste grote zorg. We hadden al een rot tijd achter de rug met een grote operatie van onze hond. ons gaat het niet of hij super zwaar word. we wild graag een lekker groot beestje en een tweede hond was geen optie, vandaar dat we graag een groot konijn wilde, gewoon als huisgenoot, niet om te fokken of ze
Aanbevolen berichten