Dollie Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 Konijnen vriendje of in dit geval dus vriendinnetje is zeker aan te raden trouwens. Staart heel veel interessante info over op BB.
Liesje01 Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Geplaatst: 4 september 2013 Ik ga me ook zeker inlezen op dit forum. Alvast hartelijk dank voor de vriendelijke reacties!
Liesje01 Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Geplaatst: 4 september 2013 Enne.. Ik blijf er zeker vanaf.. Wat moet Banjer wel niet van me denken? Oversekst bazinnetje?
Babbely Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 (aangepast) Boris vindt de Coons ook veel leuker dan zijn soortgenoten!!!:whistle2:Denk dat Banjer denkt, lalala, konijnenhemel, grijnsssss:rofl: 4 september 2013 aangepast door Babbely
ZaZa Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 Ik zou toch even de dierenarts op de hoogte stellen van je bevindingen....Gewoon ter kennisgeving.Het is altijd goed om ook hen alert te houden op dit soort foutjes..Nu heb jij nog geen maatje voor je konijn en op zich is dit geen drama, maar je kan je voorstellen dat het vervelende gevolgen kan hebben.
Liesje01 Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Geplaatst: 4 september 2013 Bedankt voor de tip! Dat ga ik zeker even doen! Was ook weer een nieuwe dierenarts en ze zat al zo te twijfelen..
ZaZa Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 Des te belangrijker om toch even een terugkoppeling te doen...En reageren ze nonchalant..leg dan vooral even uit wat voor jou de gevolgen waren geweest als je op haar kennis was afgegaan en je konijn bijv bij een vrouwtje had gehad..Dat hoeft niet beschuldigend, maar puur ter kennisgeving.
Lienappelsien Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 Haha die Banjer! Maar inderdaad fijn dat je er nu achter kwam. Veel plezier met m! Enneuh, een vriendinnetje gaat hij vast en zeker erg leuk vinden (dan hem wel eerst laten castreren natuurlijk ).
Aniek Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 Het grote probleem met geslachtsbepaling van heren.Jonge heren hebben eerst een trechtertje en later komt er echt een pieletje uit. Dames altijd een streepje zonder ronde sluiting zeg maar aan het eind Maar een echte vent, past wel goed bij de naam toch
Leeuwtje1979 Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 O wat heb ik me suf gelachen toen je zei dat je hele avond aan de zakjes had gewreven :mdr:Heel vervelende vergissing van de dierenarts.Gelukkig zitten er hier op het forum deskundigen
Eefje Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 (aangepast) Klopt het dan, dat ik vanavond de hele tijd voorzichtig over zijn ballen heb gewreven?!:rofl:Ik ben niet heel bedreven in het bepalen van het geslacht, maar hier is weinig twijfel over mogelijk Ik zou het ook even terugkoppelen naar de dierenarts, zulke fouten kunnen nogal wat onwenselijke gevolgen hebben en zo is ze ook weer een ervaring rijker die ze mee kan nemen bij een volgende keer.. 5 september 2013 aangepast door Eefje
Reusje Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 Misschien ook beter voor de dierenarts zodat ze inderdaad in de toekomst ook op die "kale plekjes" langs weerszijden gaat letten.En moest ze zelf nog geen vriendje hebben :whistle2:Sorry kon het echt niet laten.....
Aanbevolen berichten