jasmijnginger Geplaatst: 31 augustus 2013 Geplaatst: 31 augustus 2013 Ik vond net in het hok van mn twee nijntjes een klein beetje diaree. ik weet niet of dit kwaad kan, de keutels zien er wel normaal uit.
xILYx Geplaatst: 31 augustus 2013 Geplaatst: 31 augustus 2013 Was het echt diaree? Dus echt heel dun?of waren het zachte keutels?Ik zou het even in de gaten houden en even geen groente geven. Misschien heb je teveel groente gegeven?Hebben ze wel altijd hooi?
jasmijnginger Geplaatst: 1 september 2013 Auteur Geplaatst: 1 september 2013 ik heb van dat absorberende houtvezel dus ik zie allemaal diaree kleurige vlekjes... het zijn er meer geworden...ze hebben veel hooi maar ze zijn nieuw dus misschien komt het door de stress?
Lonja Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Dat kan, krijgen ze nog wel hetzelfde voer als waar ze eerst zaten? Niet dat je ineens iets hebt gegeven wat ze nog nooit eerder hebben gekregen? En ze hebben hooi zeg je, maar eten ze het ook? Hoe oud zijn ze?
xILYx Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Iets meer informatie zou wel handig zijn! Wat voor voer kregen ze eerst en wat krijgen ze nu?
jasmijnginger Geplaatst: 1 september 2013 Auteur Geplaatst: 1 september 2013 ze kregen eerst gemengd voer en nu biks.. is dat het ?
jasmijnginger Geplaatst: 1 september 2013 Auteur Geplaatst: 1 september 2013 en ik heb nagevraagd wat voor groenvoer ze kregen en dat is ook wat ik ze geef
xILYx Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 Ben je langzaam overgestapt op biks, of in één keer?
xILYx Geplaatst: 1 september 2013 Geplaatst: 1 september 2013 en ik heb nagevraagd wat voor groenvoer ze kregen en dat is ook wat ik ze geefOke, dus je geeft niet ineens veel meer?
jasmijnginger Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Geplaatst: 4 september 2013 de diarree is opgehouden. Ik denk dat het van de stress was. is ga vanavond naar de DA voor de inentingen dus het komt allemaal goed! nog bedankt voor de reacties!!
Aanbevolen berichten