Ga naar inhoud

Dinky wordt vandaag gecastreerd


HJW

Aanbevolen berichten

Dinky is weer thuis. Alles is goed gegaan en ze hebben hem onder plaatselijke verdoving gecastreerd. Hij is nu een stuk rustiger als normaal maar verder merk ik weinig aan hem. Nog steeds vrolijk, lekker eten, keutelen en komt zelfs nog een aai halen :D

Over 10 dagen terug voor wondcontrole en het verwijderen van de hechtingen en over 2 weken zal de groepskoppeling plaats vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen komt een nieuwe ex-ram bij ons voor een koppeling. Deze komt van een andere BBer ;)

Ik koppel die dan eerst aan mijn dames en dan zal ik Dinky deze weken steeds op de heul laten dat ze alvast aan elkaars geur kunnen wennen. Heb ik tot nu toe ook zo met mijn dames gedaan en dat ziet er al goed uit. Ze liggen nu tegen elkaar aan met de renpanelen ertussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ram was te gestrest van de reis om te koppelen dus heb hem nu apart in een hok met ren zitten zodat hij eerst kan wennen aan de nieuwe huisvesting en omgeving. Op de 13e zal ik de groepskoppeling gaan doen. In de tussentijd zet ik ze om beurten in de konijnenheul dan kunnen ze alvast wennen aan elkaars geur :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .