Dwaynevg Geplaatst: 29 augustus 2013 Geplaatst: 29 augustus 2013 Mijn konijn heeft opgezwollen ogen en tranende ogen en een snotneusje. ze snottert de hele tijd maar ze ademt ook moeilijk. Ik heb een gevoel dat het myxomatose is maar daar is mijn konijn voor ingeënt. Dus ik weet niet wat het kan zijn. Weten jullie het misschien?
Eefje Geplaatst: 29 augustus 2013 Geplaatst: 29 augustus 2013 Ik zou even met haar naar de dierenarts gaan. Het zou een infectie aan de luchtwegen kunnen zijn, of snot misschien.. Voor een goede diagnose en behandeling moet je toch naar de dierenarts. Niet te lang wachten hoor, want dit klinkt niet goed!Wanneer is je konijn ingeënt?
Dwaynevg Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2013 Ik zou even met haar naar de dierenarts gaan. Het zou een infectie aan de luchtwegen kunnen zijn, of snot misschien.. Voor een goede diagnose en behandeling moet je toch naar de dierenarts. Niet te lang wachten hoor, want dit klinkt niet goed!Wanneer is je konijn ingeënt?April/mei
Eefje Geplaatst: 29 augustus 2013 Geplaatst: 29 augustus 2013 Dan kan het ook geen reactie op het enten zijn in elk geval. Ik zou zelf zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan.
Gast Geplaatst: 29 augustus 2013 Geplaatst: 29 augustus 2013 Ik sluit me bij Eefje aan, de dierenarts is de enige die het met zekerheid kan zeggen. Ik zou daar ook niet te lang mee wachten.
Dwaynevg Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2013 Oke bedankt voor het reageren
Stamper2011 Geplaatst: 29 augustus 2013 Geplaatst: 29 augustus 2013 Ik zou ook zo snel mogelijk naar de dierenarts gaan want dit klinkt niet goed.Hoe eerder je erbij bent, hoe beter.
Aanbevolen berichten