kelly01 Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Hoi,Mijn nijn zit in de rui, en verliest natuurlijk zeer veel haar. Nou merkte ik op tijdens het plukken dat hij 2 kale plekken heeft. op de huis zijn er geen schilfers of korsten en de huid is niet geïrriteerd. Hij krabt ook niet. Ik ga morgen zowiso naar de dierenarts, want ik weet dat dit ongewoon is. Maar hebben jullie soms enig idee wat het zou kunnen zijn?Groetjes
kelly01 Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2013 De dierenarts is langsgeweest, zij denkt dat hij in een slechte rui zit wegens zijn leeftijd maar heeft voor het zekere enkele huidstalen genomen, nu bang afwachten op de resultaten pft
lucadaan Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Even afwachten dus, je denkt toch t eerst aan mijt maar als er geen schilfers zijn...Wanneer weten ze iets meer?
kelly01 Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2013 Ze ging me zo snel mogelijk iets laten weten, omdat ze alles thuis bekijkt zou dit niet lang mogen duren . Ik hoop gewoon dat het niet erg is. De dierenarts denkt eerder dat hij in een slechte rui zit, maar je weet maar nooit hé. Kzit er zo mee in :(
lucadaan Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Zorgen kun je nog maken als de tijd daar is. Zie mijn onderschrift hahaVoor nu kun je verder toch niks doen.Kop op. Als t mijt is ,is t goed te behandelen. Dan knapt ze snel weer op.En een slechte rui/ verharding is gewoon pech.
kelly01 Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2013 inderdaad, maarja ken je het Nijntje is ongeveer 8 jaar. Dus maak ik mij al wat rapper zorgen
lucadaan Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Ach gossie ,een oudje, ik snap t :yes:
RoosjeNijn Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Mijn nijntje (inmiddels 4) heeft al sinds het begin verhaar problemen, de haren komen er in plukken uit. Soms lijkt het wel een versleten knuffelkonijn van een klein kind; waarop is gekauwd ed......Onder de kale plekken zit hij danMaar een maand later, als de gewone vacht er weer op zit, is er niks meer te zien. En inderdaad als ze ouder worden, wordt t steeds erger!!!!
kelly01 Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2013 Dat lees ik hier overal , ik hoop dat hij gewoon geen beesjes heeft. Kzie hem zo graag :(
kelly01 Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2013 oef! Nijntje heeft geen parasieten, nu wachten tot de haartjes er terug aangroeien het is echt geen zicht
Aanbevolen berichten