Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo BB'ers!

Mijn jonkie van 12 weken heeft snot. Ben met haar naar de DA geweest en hev AB meegekregen en een zalfje voor haar oogjes. Nu las ik dat echinacea / echineaforce haar weerstand wat kan opkrikken. Zelf heb ik nog een potje van dr vogel staan met echineaforce tabletten. Kan ik deze dagelijks een week lang geven? Of moet ik ze halveren o.i.d.? Ik las al dat je het een week mag geven en dan een week niet maar ik kon nergens een goede dosering vinden van de tabletjes van dr vogel. Voor mensen staat er dagelijks 1 tablet en bij ernstig weerstand vermindering 2 perdag.

Alvast bedankt, vraag deze week al zoveel hihi

Geplaatst:

Even een upje voor mezelf

Mn kleine meid heeft inmiddels bijna een week ab. Merk nog niet veel verschil, dr neusje is nu wel schoon en dr oogjes ook maar ze niest nog regelmatig. Moest het 10 dagen volhouden zei de dierenarts..

Zijn er evt nog andere ondersteuningen? Ze krijgt nu 2x per dag een tabletje echinaforce. Als dit potje leeg is kan ik dan beter wat anders halen? Potje was voor mijn eigen gebruik dus er zat al niet veel meer in.

Geplaatst:

Hoe het met die tabletjes zit weet ik niet, maar misschien eens bij je dierenarts naar het middel Draxxin vragen als het niezen niet stopt.

Voor meer informatie over hoe en wat qua dosering kun je jouw dierenarts laten bellen naar Dierenkliniek Sint-Michielsgestel en vragen naar dierenarts Douwe Akkerman. Hij heeft al veel konijnen met snot dit middel (draxxin) voorgeschreven met succes.

Er is ook een topic hier over Draxxin: http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?67090-Wie-is-er-bekend-met-Draxxin-(Tulathromycine)

Geplaatst:

Okee, heb nu nog voor 3 dagen deze ab en als het niezen dan niet over is ga ik weer terug en zal ik dat eens voorleggen. Alvast bedankt!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .