knoddy Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 hallo allemaal mijn konijn is 10 dagen geleden bevallen maar heeft nu al 2 dagen diarree!!ik ben echt bang!wat moet ik doen !! help mij AUB !!!! :aww: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Normaal zou ik zeggen alleen op water en hooi, maar dat kan niet met een zogende voedster. Heb je de dierenarts al gebeld? Want dat lijkt me de enige juiste persoon om hulp aan te vragen op dit moment. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joseeke Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik zou inderdaad vandaag nog contact opnemen met een konijnkundige dierenarts & hier niet tot morgen mee wachten.Je schrijft dat ze het al 2 dagen heeft; drinkt ze nog goed? Anders zou ik haar met een spuitje water bijgeven i.v.m. uitdrogen.Heel veel succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Vandaag nog contact opnemen met de DA, zeker voor het weekend! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 23 augustus 2013 Delen Geplaatst: 23 augustus 2013 Jammer dat je niet eerder hulp gezocht hebt. Nu heb je net zo lang gewacht tot het (bijna) weekend is. Ik sluit me bij bovenstaande berichten aan: direct contact opnemen met een dierenarts! Persoonlijk sta ik bij diarree nog dezelfde dag op de stoep van de dierenarts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joseeke Geplaatst: 26 augustus 2013 Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 Ben je ondertussen al bij een dierenarts geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knoddy Geplaatst: 11 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2013 alles weer in orde gelukkig !!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 amai jij wacht ook lang om dat te melden. Ik denk dat iedereen hier al voor het ergste vreesde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten